Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » ZAWODY, WYJAZDY NA KARPIE Z NLT » VIII Puchar NLT Koblov - ZAPISY 2024
Producenci
Kategorie
Kontakt
  • Sklep wędkarski -
    Agencja reklamowa
    NLT.SKLEP.PL
    Monika Lechowska-Bacia
    Limanowskiego 33
    42-506 Będzin
    NIP: 6252390535
  • E-mail:info@nlt.sklep.pl
  • Telefon883838066
  • Godziny działania sklepuponiedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek 10:00-18:00 sobota: 09:00 - 14:00

VIII Puchar NLT Koblov - ZAPISY 2024

Data dodania: 01-07-2023


VIII Puchar NLT Koblov - 10-14.04.2024
(Forma zawodów rzut)
Zawody odwołane



Zapraszamy do wzięcia udziału w legendarnych zawodach VIII Puchar NLT 2024. Zawody odbędą się na zbiorniku Koblov w Czechach. Podczas ostatniej edycji została złowiona największa ryba wszystkich edycji - karp 29,7kg
Więc jeśli chcesz przeżyć niezapomnianą przygodę, spotkać się w gronie wspaniałych ludzi, złowić rybę życia i zgarnąć świetne nagrody to właśnie jest impreza dla Ciebie.
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
  • Zgłoszenia należy dokonywać pisząc maila na adres zawody.nlt@gmail.com wpisując w tytule
    VIII PUCHAR NLT, oraz w wiadomości imiona i nazwiska uczestników wraz z telefonem kontaktowym. Zwrotnie wyślemy dane do przelewu. Potwierdzenie uczestnictwa jest po wpłacie całej kwoty lub co najmniej 50% pełnej kwoty do końca sierpnia. Pozostała część musi być uregulowana do końca roku 2023. Nie ma zwrotów wpisowego w terminie poniżej 3 miesięcy przed imprezą. Oczywiście drużyna może znaleźć inną która ją zastąpi. My także postaramy się pomóc w znalezieniu drużyny zastępczej.



alt



1.) Zawody karpiowe odbędą się w terminie 10-14.04.2024 roku na zbiorniku Koblov w Czechach i będą miały formę towarzyską. Każdemu uczestnikowi gwarantujemy: poczęstunek podczas rejestracji, trzy obiady, oraz świetną zabawę.
2.) W imprezie weźmie udział maksymalnie dziewiętnaście dwuosobowych drużyn. Punktowana będzie suma trzech największych ryb i wyłoni ona trzy zwycięskie drużyny w klasyfikacji generalnej. Klasyfikacji będą podlegać wszystkie ryby powyżej 5kg. Dodatkowo wyłonieni zostaną: zwycięzcy sektorów A i B, oraz osoba która złowi największą rybę zawodów. W przypadku gdy drużyna zajmie jedno z trzech pierwszych miejsc w klasyfikacji generalnej, będzie także brana pod uwagę w klasyfikacji sektorowej i zwycięzcy sektora zbiorą także nagrody z punktowanego miejsca, które zajmą. 
3.) Każda z drużyn po przyjeździe na łowisko musi się zarejestrować. Rejestracja odbywać się będzie od godziny 10:00 do 12:00 w dniu 10.04.2024 nad zbiornikiem Koblov, przy stanowisku nr 16. Uczestnicy będą zobowiązani do podpisania regulaminu i jego akceptacji. Jeśli któraś z drużyn nie będzie w stanie dotrzeć na czas, musi bezzwłocznie poinformować nas o przyczynie spóźnienia. W tej sytuacji będzie miała także możliwość startu i zajmie stanowisko które zostało wolne po losowaniu. Kolejność losowania będzie zgodna z kolejnością na liście startowej, a ta uzależniona jest od kolejności wpłat wpisowego.
4.) Po rozlosowaniu miejsc wszystkie drużyny będą mogły podjechać samochodami pod swoje stanowisko. Od tej pory poruszanie się autami będzie możliwe tylko za zgodą sędziego. W czasie trwania zawodów, na stanowisku zawsze musi być co najmniej jeden członek drużyny.
5.) Pierwszego dnia między godziną 13:00, a 15:00 będzie można wysondować ze środka pływającego miejsce oraz oznaczyć je jednym markerem w formie tyczki. Zakaz używania markerów na linkach, typu H-bojka.
6.) Rozpoczęcie łowienia nastąpi o godzinie 15:00.
7.) Zawody odbędą się w formie rzutowej. Każda drużyna może łowić na cztery wędki.
8.) ZAKAZ NĘCENIA SPOMBEM. DOZWOLONA FORMA NĘCENIA ZA POMOCĄ MATERIAŁÓW PVA!  Zakaz nęcenia ryb kukurydzą, orzechem tygrysim, grochem i innymi twardymi roślinami strączkowymi, oraz zanętami pochodzenia zwierzęcego.
Dozwolone formy nęcenia to:
-materiałów PVA
-za pomocą: kobry – można donęcać przez cały okres trwania zawodów
-nęcenie musi odbywać się z brzegu w odległości nie większej niż 10 metrów od tabliczki oznaczającej nr stanowiska

9.) Wymagania odnośnie zestawów końcowych:
-zakaz używania przyponów strzałowych, leadcorów
-zestaw końcowy na bezpiecznym klipsie musi być zamontowany przelotowo
-haki oryginalnie bezzadziorowe
-zakaz używania plecionki jako linki głównej
-minimalna średnica żyłki głównej to 0,3 mm.
-zestaw może być wyposażony tylko w jeden hak
-sędziowie oraz właściciel łowiska w każdej chwili mogą poprosić o ściągnięcie i sprawdzenie zestawów końcowych, oraz w razie podejrzenia oszustwa mają prawo przeszukać uczestników, w obecności co najmniej trzech świadków.
10.) Wymagania dodatkowe:
-co najmniej dwa podbieraki o ramionach nie mniejszych niż 100 cm z siatką z drobnymi oczkami
-mata do odhaczania ryb tylko i wyłącznie w formie kołyski
-wiaderko z wodą do polewania maty i ryby
-preparat do dezynfekcji ran – clinic
-3 worki karpiowe do przetrzymywania karpi (Zakaz umieszczania w workach amurów. Po złowieniu należy bezzwłocznie poinformować sędziego) – należy je okazać przy rejestracji w celu ich sprawdzenia
-środek pływający musi spełniać wszystkie wymogi regulaminu PZW oraz łowiska na którym będą odbywać się zawody. Można używać silnik elektryczny zasilany akumulatorem żelowym. Każdy ponton, łódź musi posiadać sznur do przywiązania do brzegu.
11.) Używanie środka pływającego dozwolone jest tylko podczas sondowania, w porze wyznaczonej przez organizatora, a także wtedy gdy żyłka zaczepi się o przeszkodę (z rybą lub bez) w celu jej odhaczenia. Podczas pływania po zbiorniku każdy uczestnik powinien posiadać: kapok, oraz gwizdek, którego należy użyć w sytuacji zagrożenia. Osoba przebywająca na brzegu, lub z drużyny sąsiedzkiej powinna udzielić pomocy, oraz bezzwłocznie poinformować sędziego. Zabronione jest pływanie pontonem/łodzią w założonych woderach, spodniobutach. W razie złych warunków pogodowych sędzia główny może podjąć decyzję o zakazie korzystania ze środków pływających. Jeśli sędzia stwierdzi, że dany ponton/łódź, lub wyposażenie zawodników nie spełnia wg niego wystarczających środków bezpieczeństwa, może nie dopuścić go do używania podczas zawodów.
12.) Zawody mają formę towarzyską, więc prosimy wszystkie drużyny biorące udział w imprezie o zachowanie zasady FAIR PLAY. Jeśli podczas holu ryby, wpłynie w żyłki drużyny sąsiadującej, to powinna ona umożliwić wyholowanie ryby sąsiadom, nawet jeśli w tej sytuacji będzie zmuszona do ściągnięcia swoich zestawów.
13.) Zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających. Każdy uczestnik w razie podejrzeń musi dobrowolnie poddać się badaniu alkomatem przez organizatorów lub sędziego. W innym wypadku otrzyma czerwona kartkę i w trybie natychmiastowym będzie musiał zaprzestać łowienia i po wytrzeźwieniu opuścić zawody, bez zwrotu wpisowego za uczestnictwo!
14.) Łowisko na okres trwania zawodów jest wyłączone z normalnego wędkowania.
15.) Zakaz używania modeli do wywozu przynęt i zanęt.
16.) Ważenie ryb będzie odbywało się na wadze sędziego, w obecności co najmniej jednego członka drużyny oraz sędziego. Waga ryby zostanie zanotowana na karcie wyników i musi być potwierdzona przez sędziego i osobę która złowiła rybę. Karty wyników zostaną rozdane podczas rejestracji drużyn. Ryby, które będą podlegać klasyfikacji to: amur i karp. Ważenia będą odbywać się w porze rannej i wieczornej. Ryby złowione w nocy należy przetrzymywać w workach. W jednym worku możemy przetrzymywać jednego karpia. Zakaz przetrzymywania amurów w workach. Po ich złowieniu należy bezzwłocznie telefonicznie powiadomić o tym sędziego, który od razu zważy złowioną rybę. Zawodnik, który rozpocznie hol ryby przed zakończeniem zawodów, będzie miał możliwość wyholowania ryby, pod warunkiem, że drugi członek drużyny poinformuje o tym fakcie jednego z sędziów.
17.) Każda drużyna dwuosobowa może po uprzednim zgłoszeniu posiadać pomocnika (team runnera). (TEAM RUNNER jest pełnoprawnym członkiem drużyny i może wykonywać wszystkie czynności jak zawodnicy)
18.) Odwiedziny mogą odbywać się tylko po zgłoszeniu tego faktu do sędziego w godzinach 12-17. Pojazd osób odwiedzających musi pozostać przed wjazdem na łowisko, ponieważ dookoła zbiornika znajduję się ścieżka rowerowa i zakaz ruchu pojazdów.
19.) Obszar łowienia na danym stanowisku, będzie podobny z mapką poglądową dołączoną do regulaminu, a ostatecznie ustalony przed rozpoczęciem zawodów (jest to zależne od stanu wody). Uczestnicy zobowiązani są do łowienia w obrębie swojego stanowiska. Wszystkie spory odnośnie łowienia w nie swoim obszarze należy zgłaszać sędziom.
20.) Zakaz rozpalania ognisk.
21.) Po zakończeniu zawodów każda drużyna musi posprzątać swoje stanowisko. Wszystkie śmieci należy umieścić w worku, który otrzyma przy rejestracji, a następnie odwieźć go do miejsca wskazanego przez organizatora.
22.) Zakończenie łowienia odbędzie się 14.04.2024 o godzinie 10:00. Zakończenie imprezy i uhonorowanie zwycięzców nastąpi około godziny 12:00 przy stanowisku nr 16, po przybyciu wszystkich uczestników biorących udział w imprezie.
23.) Podczas trwania zawodów każdy z uczestników zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu i kulturalnego zachowania. Każde złamanie regulaminu będzie karane przez sędziów i w konsekwencji może prowadzić do dyskwalifikacji drużyny. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu zarówno przed jak i podczas trwania imprezy. O każdej z tych zmian, wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani.
24.) Na stanowisku dopuszcza się rozbicie namiotu, postawienie przyczepy kempingowej czy też kampera.
25.) Jeśli któraś drużyna zrezygnuje w trakcie trwania imprezy to w tym wypadku nie będzie klasyfikowana. W przypadku rezygnacji jednego z uczestników, druga osoba może nadal brać udział, ale łowiąc tylko na dwie wędki.
26.) W przypadku złych warunków atmosferycznych, lub innych nagłych sytuacji organizator może przerwać zawody. W tej sytuacji będą obowiązywać wyniki z chwili przerwania zawodów. W razie niskiego lub bardzo wysokiego stanu wody, organizator zastrzega sobie zorganizowanie zawodów na innym zbiorniku, oraz na zmianie regulaminu. W tej sytuacji każdy ma prawo do odstąpienia z uczestnictwa w zawodach.
27.) Koszt uczestnictwa w zawodach wynosi 2100 PLN za drużynę dwuosobową. Jeśli drużyna chce zabrać ze sobą team runnera to dodatkowy koszt wynosi 350 PLN (TEAM RUNNER jest pełnoprawnym członkiem drużyny i może wykonywać wszystkie czynności jak zawodnicy). Składka wpłacana przez uczestników zostanie przeznaczona na: zakup pucharów, nagród, przygotowanie organizacyjne, ubezpieczenie dla uczestników zawodów na okres ich trwania, trzy obiady, które zostaną dostarczone na stanowiska, poczęstunek podczas otwarcia, oraz inne niespodzianki przygotowane przez organizatorów.
28.) Na zbiorniku rozmieszczone będą toalety z których należy korzystać.
29.) Obowiązuje całkowity zakaz kąpieli i brodzenia w wodzie.
30.) W zawodach mogą wziąć udział osoby powyżej 16 roku życia, ale tylko pod opieką osoby pełnoletniej i pisemną zgodą obu rodziców. Osoby niepełnoletnie nie mogą korzystać, że środków pływających.
31.) Organizator nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności za: wszelkie straty lub uszkodzenia sprzętu zawodników, rzeczy pozostawione bez opieki, oraz wypadki losowe, które mogą zdarzyć się podczas trwania zawodów.
32.) ZAKAZ używania piecyków w namiotach!
33.)Po informacji od sędziów w trakcie burzy łowienie jest zabronione i należy wyciągnąć zestawy z wody. Ryby złowione w tym okresie nie będą ważone i brane pod uwagę.
34.) Każda drużyna może złożyć oficjalny protest w sytuacji spornej. Jeśli będzie on bezzasadny, drużyna otrzyma żółtą kartkę. W przypadku otrzymania dwóch żółtych kartek, drużyna kończy udział w zawodach i musi opuścić obszar łowiska.


Zgłoszenia należy dokonywać na adres zawody.nlt@gmail.com wpisując w tytule
VII Puchar NLT, oraz w wiadomości imiona i nazwiska uczestników wraz z telefonem kontaktowym. Potwierdzenie uczestnictwa jest po wpłacie całej kwoty lub co najmniej 50% pełnej kwoty do końca października. Pozostała część musi być uregulowana do końca roku 2023. Zwrotnie prześlemy dane do przelewu. Nie ma zwrotów wpisowego w terminie poniżej 3 miesięcy przed imprezą. Oczywiście drużyna może znaleźć inną która ją zastąpi. Oczywiście my także postaramy się pomóc w znalezieniu drużyny zastępczej.

RELACJA FILMOWA Z POPRZEDNIEJ EDYCJI:

LISTA STARTOWA (kolejność losowania jak co roku wg kolejności wpłat)

1.) Mariusz Żbik + Piotr Szefer (NLT) (1/2 potwierdzone)
2.) Arkadiusz Krypciak + Krzysztof Sas (Potwierdzone)
3.) Andrzej Sztymelski + Marek Prochot (Potwierdzone)
4.) Jan Kohut + Adam Ślifirski (Potwierdzone)
5.)
6.)
7.) 
8.)
9.)
10.)
11.)
12.)
13.)
14.)
15.)
16.)
17.)
18.) 
19.)

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii ZAWODY, WYJAZDY NA KARPIE Z NLT
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu